tisdag 1 augusti 2017

Tillbaka till verkligheten!

Vips var de förbi. De där fyra semesterveckorna. Vi som skulle hinna så mycket! Och blogga skulle vi, minsann. Jo, så sa vi när vi stämplade ut de sista dagarna i juni. Men hur blev det sen då? Mnjae, det blev sommar. En väldigt härlig, solig och varm sommar. Jag har verkligen haft ledigt. Så ledigt att när jag igår kom tillbaka till jobbet igår hade jag glömt koden till larmet. Tur att jag inte var först på plats. Jag kommer fortfarande inte ihåg den. Det som kanske förvånar mig mer är att jag igår öppnade ett dokument i min dator som jag aldrig sett förut. Jag undrade vem som skrivit det, för det var bra ;), och hur det hamnat där... Tills jag insåg att det måste vara jag som gjort det. Jag kommer fortfarande inte ihåg det.

Jag känner mig hyfsat säker på att jag är på rätt arbetsplats, och att det på måndag kommer en hel massa elever hit. Det ser jag fram emot! Roligt med nystart och att få möta människor som sökt sig hit för att förändra något i sina liv. Det känns bra att få vara ett led i det.

Under hösten har vi mycket på gång, och otålig som jag är vill jag helst göra allt nu med detsamma. Idag är det dock fokus på kursstart. Och att försöka komma ihåg den där koden...

/Carin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar