måndag 15 maj 2017

God morgon måndag!

Hoppas att ni har haft en skön helg och nu känner er redo för en ny vecka. Roliga saker står på schemat, liksom en del skönt-att-få-gjort saker som ska betas av.

Vi börjar veckan med att lägga ut en elevs blogginlägg. Det gillar vi. :)



"Efter att ha jobbat flera år som egen företagare i blomsterbranschen, så känns det som ett helt nytt liv att plugga på Competens.
Det är roligt och inspirerande att lära sig nya saker, och när jag suttit och pluggat blir även fritiden mycket roligare.
Det känns lyxigt att kunna ägna sig åt barnen och deras aktiviteter när de kommer hem från skolan. På min fritid har jag också blivit duktigare på att pyssla om mina blommor hemma, när jag inte tar hand om blommor hela dagarna! I framtiden tänker jag att jag vill jobba med barn och ungdomar."


Tack Anna! Vi önskar dig lycka till med framtidsplanerna, och önskar er alla en riktigt bra start på veckan! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar