måndag 28 augusti 2017

Och vad ska du bli när du blir stor, lille vän?

Ja, vad ska jag bli..? Vad ska du bli? Jag är redan en väldigt många saker och tycker nog inte att vi egentligen definierar oss bara genom vad vi jobbar med, som frågan ofta implicerar. Jag är tex också mamma, vän, syster, snäll, envis, trädgårdsintresserad, formspråksaddict, ständig student. Det säger dock inget om vad jag GÖR. Jag undervisar. På Linköpings bästa Komvux: Competens. Och jag, och mina kunniga kollegor, vill gärna hjälpa dig att nå dina mål till att göra det du vill. Och kanske bli den du vill..

Har du tankar på att läsa vidare men har inte betygen? Vi har kurserna som kan ge dig dem, men det är du som gör jobbet. Iaf i matte, svenska, engelska och samhällskunskap. Den här veckan drar flera av dessa kurser igång och det finns plats för fler elever. Kom förbi och prata framtid med oss. :)

Välkommen till Competens!

/Carin



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar